GercoMedia maakt content. En dat vinden wij een verschrikkelijk woord, maar het is nou eenmaal zo. Het is namelijk allang niet meer zo dat een communicatiemannetje of journalistje louter en alleen wat tekst op papier zet. Nee, je moet meer kunnen.

GercoMedia schrijft artikelen voor on- en offline media, maar maakt ook video’s. En dat doet het bedrijf voor iedereen die het maar wil. Op journalistiek gebied momenteel onder meer voor Digital Movie, Dagblad METRO, BesteProduct, Sp!tsnieuws en Draadbreuk, op minder journalistiek niveau voor PPM Oost, diverse grote bedrijven en communicatiebureau’s.

We maken content over van alles, maar het meeste ervaring hebben we in de consumentenelektronica en wat daar allemaal bijhoort. Dat klinkt wat saai, maar we volgen het tech- en gadgetnieuws op de voet, zijn bij grote beurzen in binnen- en buitenland en zijn  structureel in het bezit van de nieuwste apparatuur (een tijdje weliswaar, maar toch). Een gemiddelde nieuwe smartphone kent voor ons geen geheimen, om maar wat te noemen.

Overigens wil dat niet zeggen dat we alleen daarover schrijven. Integendeel, zelfs. Zo gingen we in 2008 twee maanden lang naar de Olympische Spelen in Beijing om daar vanuit het Holland Heineken House verslag te doen voor Heineken en NOC*NSF. Destijds al gewapend met een pen en camera.

Die combinatie, daar houden we van. Schrijven en filmen.

cropped-gercomedianieuw.png